Koronavirus najnovije

Američki mediji raspisali su se o slučaju devetogodišnjeg dečaka Pejtona koji je zadobio hemijske opekotine drugog stepena i to od – svetlećih patika!

Objava njegove majke na Fejsbuku dobila je 47 hiljada "lajkova", a šerovana je više od pola miliona puta.

"Vlažne baterije navodno otpuštaju hemikaliju koja uzrokuje opekotine dečjih stopala. Hvala vam, dr Džordane što ste ga primili na pregled uprkos velikoj gužvi", napisala je Pejtonova majka Šeri Foster.

Peyton has 2nd degree chemical burns from his sketcher lightable shoes. apparently when they get wet the batteries...

Posted by Sherry Foster on Tuesday, June 26, 2018

Potom je dodala: "Stvarno ga je bolelo. Nije mogao da hoda, trči, ide na plivanje jer mu je sve to iritiralo stopala. Morali smo da ga nosimo, nije mogao ništa. Da se to dogodilo mlađem detetu, bilo bi još gore. Pejton ima devet godina, pa je lakše njemu objasniti neke stvari, ali sada ima fobiju od nošenja cipela. Na patikama nema nikakvog upozorenja da treba pripaziti ako se noge znoje ili su mokre, pa čak ni da je u njima baterija".

Proizvođač cipela obvezao se da će istražiti slučaj i utvrditi kako je došlo do opekotina.

Najnovije vesti, rezultate medicinskih istraživanja i savete stručnjaka na temu roditeljstva, zdravlja i lepote možete pratiti na našoj Fejsbuk stranici - YuMama